Love21 Diverse Sfaturi pentru organizarea unei nunți restrânse la restaurant

Sfaturi pentru organizarea unei nunți restrânse la restaurant

de Love21

Foarte la modă sunt în ultima vreme nunțile restrânse la care participă doar rudele și câțiva invitați, de obicei prieteni foarte apropiați.

De ce e mai frumoasă o petrecere de nuntă mică?

Asemenea petreceri sunt cele mai reușite și, chiar și un salon de restaurant cum pune la dispoziție Seva Events, poate să ofere un mare grad de intimitate nuntașilor, pentru ca ei să poată să trăiască niște clipe cu adevărat senzaționale.

Nimic nu se poate compara cu căldura unei mici petreceri într-o locație frumoasă, unde se servește un meniu de zile mari. Mirele și mireasa pot atunci alege exact ceea ce se potrivește cel mai bine pentru oaspeții pe care îi cunosc atât de bine.

Chiar se pot alege mâncăruri diferite, în raport de preferințele culinare ale diverșilor nuntași, lucru mai dificil de făcut atunci când ai de organizat o nuntă cu sute de invitați.

În principiu, o nuntă restrânsă nu are mai mult de 40 sau 50 de petrecăreți.

O nuntă la Seva Events de acest tip cu siguranță va fi una foarte reușită, deoarece acest restaurant iese în evidență prin costurile mici pentru pachetele de nuntă, serviciile de calitate oferite și exclusivitate evenimentelor.

Mai mult decât atât, după dorință, mirii pot ca să participe la decorarea salonului sau să lase acest lucru pe seama  profesioniștilor. Ca să nu mai vorbim de faptul că pot comanda meniul chiar de aici, nu mai trebuie să caute un alt furnizor pentru efectuarea serviciului de  catering.

O nuntă restrânsă: elemente de care e bine ca să ții seama

O nuntă mică, trebuie subliniat de la bun început, nu înseamnă deloc o nuntă economică pentru bugete intrate la apă.

De cele mai multe ori, petrecerea va fi chiar mai luxoasă decât în cazul unei nunți tradiționale cu sute de invitați.

Motivația stă în detaliile petrecerii, ca și în meniu.

Până la urmă, ceea ce va rămâne în amintirea celor care vor participa la petrecerea în cauză va fi un cumul compus din muzica și meniul servit, decorațiunile salonului, tot ceea ce au perceput prin simțurile lor într-o măsură mult mai puternică decât ar fi posibil la o nuntă cu câteva sute de oameni care participă la un eveniment grandios.

Nu există un moment ideal pentru organizarea unei nunți restrânse la restaurant, ba chiar ar putea să existe mai multe șanse de închiriere a unui salon de dimensiuni micuțe, decât al unuia care poate găzdui un număr impresionant de invitați.

O astfel de nuntă intimă se poate organiza la fel de bine, atât ziua cât și noaptea, după preferință, atât vara, cât și iarna, primăvara sau toamna.

Ce ai spune, de pildă, de o petrecere de nuntă care să înceapă nu seara, așa cum se obișnuiește pe la noi, ci dimineața, după ceremonia religioasă, când starea de spirit este mai relaxată, mai elegantă, iar voia bună poate să țină până târziu?

Înainte de a căuta un salon pentru o astfel de petrecere deosebită e nevoie ca să îți clarifici care este numărul maxim de invitați.

În acest fel nu vei risca să alegi un loc mult prea mic sau mult prea mare față de numărul de nuntași care participă la eveniment.

Chiar dacă salonul este de dimensiuni reduse, trebuie totuși ca să aibă anumite zone bine delimitate: spațiul de luat masa, ringul de dans, locul DJ-ului sau eventual un loc unde să se desfășoare formația care  va asigura atmosfera muzicală.

Decorarea spațiului în cazul unei nunți restrânse este chiar mai importantă decât în cazul uneia grandioase. E nevoie mai mult decât oricând de niște culori vesele și delicate, care să fie în armonie cu momentul respectiv și chiar să mărească vizual salonul de nuntă ales.

Aranjamentele trebuie să aibă dimensiuni mici, care să fie conforme cu spațiul respectiv.

Evident că mireasa are ultimul cuvânt: în funcție de culorile ei preferate va alege ce îi place. Ideea este ca ele să fie foarte luminoase pentru că măresc vizual incinta.

Unii preferă ca să decoreze salonul chiar și cu imagini vechi, cu statuete romantice care se potrivesc cu tema petrecerii. Poți face asta fără probleme dacă îți organizezi nunta la  Seva Events.

Cele mai citite articole

Cele mai citite articole

S-ar putea sa-ti placa