Sursa foto: Pixabay.com
Iată o întrebare importantă pe care și-o pun aceia care vor să se specializeze în masajul terapeutic sau în masajul de relaxare.
În condițiile stresante ale vieții actuale tot mai mulți apelează la servicii de masaj pentru a-și oferi măcar câteva clipe de relaxare.
Saloanele de spa sunt tot mai numeroase în orașele din țara noastră, așa încât există o acută nevoie de maseuri buni. Iar câștigurile acestora sunt pe măsura cererii și a serviciilor pe care le oferă.
Alege să devii maseur profesionist, dacă vrei o meserie de viitor bine remunerată!
În medie, veniturile lunare ale unui maseur profesionist pleacă de la circa 3.000 de lei și pot urca chiar și la 10.000 de lei sau mai mult, în funcție de clientelă și de notorietatea pe care o are pe piața de profil.
Trebuie să recunoaștem că nu este o muncă deloc ușoară, aceea de maseur, dar dacă ne referim mai ales la masajul terapeutic, satisfacțiile sunt pe măsura efortului depus.
Probabil că în cazul masajului de relaxare munca este un pic mai puțin solicitantă psihic, iar câștigurile poate ceva mai mari, dar fiecare persoană care dorește ca să lucreze în acest domeniu de activitate știe cel mai bine ce se i se potrivește: masajul de relaxare sau terapeutic.
Pe plan mondial, maseurii profesioniști ocupă locul 5 în topul celor mai bune locuri de muncă din sectorul de asistență medicală.
În țara noastră lucrurile nu sunt chiar foarte roz în această privință, dar aceia care sunt angajați la unitățile medicale particulare pot să se bucure de venituri consistente, uneori chiar mai mari decât ale colegilor lor care lucrează ca freelanceri.
În linii generale vorbind, maseurii terapeuți au multe opțiuni dintre care pot alege atunci când vine vorba de oportunități: servicii de îngrijire personală, clinici de sănătate, hoteluri ori, de ce nu, o afacere proprie. În acest ultim caz, trebuie să recunoaștem însă că veniturile depind în mare măsură de modul în care respectivul maseur reușește ca să își alcătuiască o bază însemnată de clienți fideli care au venituri peste medie.
Cum te diferențiezi în acerba competiție din lumea maseurilor profesioniști
Experiența va juca întotdeauna un factor de seamă în creșterea veniturilor și în construirea unei cariere de succes. Un maseur profesionist nu trebuie ca să se oprească niciodată din învățat și să exerseze noi și noi tehnici eficiente, menite să aducă bucurie clienților prin rezultatele pe care le generează rapid.
Unele persoane optează din start pentru o anume ramură a masajului și încearcă să o aprofundeze, alții vor să se dezvolte în carieră multilateral.
La mare modă și în România este masajul oriental (sub diferite forme) care vine în completarea tehnicilor medicale obișnuite.
Oricum ar fi tehnica abordată, principiul de la care trebuie să se plece este acela că un maseur ajută clientul și trebuie să utilizeze doar acele procedee de masaj care nu îi fac rău, ci îi sunt de folos.
Nu trebuie pornit de la premisa de a obține bani cu orice preț încercând o tehnică de masaj sau alta pentru că sunt la modă sau pentru că au fost solicitate expres de către client. Ca profesionist va trebui să procedezi deontologic și să refuzi orice procedură ce nu i-ar fi benefică acestuia.
Dacă vei fi integru, dacă vei aplica foarte corect tehnicile de masaj învățate și experimentate la cursurile pe care le-ai absolvit, totul va fi bine, iar banii nu vor întârzia să sosească și ei în contul tău.
Cum îți prezinți serviciile de masaj celor care nu te cunosc încă?
Dacă ești maseur freelancer fii extrem de atent la modul în care te promovezi.
Construiește-ți un site web profesional care să atragă atenția
Site-ul tău web lasă de dorit? Sau, mai grav, nu ai un site web profesional? Crezi că e suficientă prezența pe rețelele sociale?
Alege să îți creezi cu ajutorul unei agenții profesioniste un site care să iasă din tipare în sens pozitiv și care să te poziționeze online ca profesionist în arta masajului.
Un site este o carte de vizită foarte bună pentru a atrage clienții care vor să afle câte ceva despre tine, despre serviciile de masaj pe care le propui.
Nu uita nici de un blog legat la site-ul tău profesional unde să postezi periodic diverse articole pe subiecte de interes privind masajul și beneficiile pe care acesta le poate aduce clienților, ce procedee eficiente se folosesc acum pe plan internațional, despre cazurile unor persoane care au avut îmbunătățiri substanțiale ale stării lor de sănătate după una sau mai multe serii de ședințe de masaj terapeutic sau de relaxare.
Fii mereu activ pe rețelele sociale (Facebook, Instagram, LinkedIn)
Acum, dacă nu exiști pe rețelele sociale pur și simplu pentru mulți nu mai exiști nici în realitate!
Când cineva îți recomandă serviciile de masaj pe Facebook sau pe Instagram, o mare parte din rețeaua sa vede acest lucru.
Poți să îți faci o pagină profesională pe Facebook, unde cei din lista ta să intre și să comenteze, să solicite mai multe informații despre cum ai putea tu să-i ajuți cu serviciile tale și chiar să se programeze pentru niște ședințe de masaj terapeutic ori de relaxare, după caz.
Comunică eficient clienților despre serviciile de masaj pe care le oferi
Afacerile de masaj de succes se bazează în mare măsură pe comunicare. Aceasta înseamnă să povestești pe înțelesul oamenilor despre serviciile tale, să le pui întrebări deschise clienților pe care deja îi ai despre cum se simt, despre nivelul lor de confort.
Vrei sau nu, comunicarea eficientă implică și publicitatea online.
Fă-ți publicitate plătită pe Facebook și Google pentru grupul de potențiali clienți pe care îi vizezi, cere-le feedback-uri, ieși în evidență pozitiv în mediul virtual, așa încât în clipa în care oamenii vor căuta un maseur profesionist primul pe care îl vor găsi online să fii tu.
Lucrează la brandul personal și vei putea să îți depășești așa cea mai importantă parte a concurenței.
Dar pentru asta trebuie să fii un profesionist desăvârșit. Iar acest lucru începe cu primele ore de inițiere în meserie.
Înscrie-te chiar acum la niște cursuri masaj de calitate și șansa va fi de partea ta!