Love21 Diverse 7 sfaturi de management financiar pentru antreprenori

7 sfaturi de management financiar pentru antreprenori

de Love21

Știați că 90% dintre start-up-urile care eșuează ajung în această situație din lipsa unui management financiar adecvat ? O strategie bună de gestionare a finanțelor firmei este vitală pentru ca fiecare afacere să funcționeze fără probleme și eficient.

Dacă vă gândiți să începeți propria afacere sau dacă sunteți deja un antreprenor experimentat care dorește să își îmbunătățească strategiile actuale de gestionare a afacerii, iată șase sfaturi care ar putea fi utile pentru dvs.:

Stabiliți un buget și respectați-l

Ca antreprenor, trebuie să întocmiți un buget. Mai mult decât atât, întocmiți bugetul și respectați-l. Acest lucru poate fi destul de provocator pentru antreprenorii aflați la început de drum (dar nu numai). Trebuie să vă asigurați că bugetul lunar sau anual este realist și acoperă toate costurile necesare. Trebuie să practicați autocontrolul ca proprietar de afacere.

Start-up-urile, în special, tind să resimtă lipsa de capital și din acest motiv este necesară o bugetare aprofundată pentru a obține o bună sănătate financiară a firmei. Cu cât bugetul unei companii acoperă mai bine cheltuielile, cu atât este mai ușor pentru proprietarii afacerii să identifice domeniile în care pot fi făcute reduceri de costuri pentru a crește profitabilitatea.

Cheltuiți mai puțin economisiți mai mult

Probabil că ați auzit de foarte multe ori acest sfat. Clișeu sau nu, constituie un aspect esențial al gestionării banilor. Fiți foarte cumpătat cu cheltuielile. Nu cheltuiți inutil. Analizați cheltuielile companiei și încercați să eliminați acele cheltuieli neesențiale, precum și acele cheltuieli de impuls. Cheltuiți doar pentru nevoile / elementele esențiale ale firmei.

Separați veniturile afacerii de veniturile personale

Separați-vă venitul personal de cel al afacerii dvs. și cheltuielile afacerii dvs. de cheltuielile personale. În acest fel puteți urmări mult mai ușor care sunt veniturile care intră în firmă, precum și cheltuielile care sunt realizate în scopul derulării activității firmei.

Organizați-vă activitățile comerciale și tranzacțiile

O modalitate de a gestiona finanțele afacerii dvs. este să vă urmăriți activitățile comerciale, asigurându-vă că totul este organizat și arhivat. Înregistrați toate cheltuielile firmei, chiar și cele mai banale. În acest fel vă puteți monitoriza și controla cheltuielile.

Organizarea tranzacțiilor dvs. poate face minuni pentru finanțele afacerii dvs. În calitate de antreprenor trebuie să puteți păstra o serie de fișiere ale tuturor tranzacțiilor dvs., fișiere care vor include facturi către clienți, primirea facturilor plătite, chitanțele echipamentelor cumpărate și instalate etc.

Stabiliți obiective realiste pe termen scurt și lung

Ca antreprenor trebuie să aveți obiective financiare clare, stabilite pe termen lung și pe termen scurt pentru a avea succes în controlul finanțelor afacerii dvs.

Obiectivele pe care le-ați stabilit vă vor oferi o imagine clară a locului în care doriți să se afle afacerea dvs. la un anumit moment și a efortului care trebuie depus pentru a atinge acele obiective.

Importanța utilizării indicatorilor financiari în cuantificarea obiectivelor este crucială în stabilirea obiectivelor realiste pe care ar trebui să le atingă firma.

Creați un fond de urgență pentru a fi pregătit pentru fluctuațiile afacerii dvs.

Ca antreprenor, trebuie să știți că afacerea nu va merge întotdeauna „ca unsă”. Puteți să vă confruntați cu momente dificile și de aceea este o idee bună să aveți un fond economisit pentru zile negre pentru momentul în care afacerea dvs. se confruntă cu momente dificile.

Investiți în automatizare

Este posibil ca automatizarea să fi fost considerată odată un lux, dar acum este standardul pentru a putea să rămâneți competitiv. Costurile inițiale pentru achiziționarea de software de automatizare pot fi ridicate, dar rentabilitatea investiției pe care o au aceste instrumente în timp, le face să fie o investiție utilă pe termen lung.

Automatizarea îi scutește pe proprietarii de afaceri de sarcini administrative banale, care deseori consumă mult timp, cum ar fi trimiterea și plata facturilor, contabilitatea, inventarierea și marketingul prin e-mail, printre altele. Automatizarea unor astfel de sarcini nu numai că oferă proprietarilor de afaceri și personalului angajat mai mult timp pentru a se concentra asupra aspectelor esențiale ale afacerii, cum ar fi planificarea strategiilor de creștere, dar instrumentele software de automatizare sunt, de asemenea, mai precise și eficiente. Proprietarii de afaceri pot fi siguri că aceste sarcini repetitive, dar importante, sunt finalizate cu o precizie mai mare decât dacă ar face ei înșiși treaba.

Concluzie

Ca antreprenor, gestionarea banilor constituie o abilitate esențială pentru succesul afacerii dvs.. Fără aceasta, eșecul poate apărea foarte curând. Pentru a face din afacerea dvs. o poveste de succes este important să vă dezvoltați abilitățile de gestionare a banilor.

S-ar putea sa-ti placa